Geschiedenis

Digital Media Association is een federatie die de online reclameregies in België groepeert.
Het hoofddoel van de DMA is de belangen te verdedigen van zijn leden binnen de verenigingen zoals de CIM ( Informatie Centrum van de Media), de UBA (Belgische Vereniging van Adverteerders, de UMA (Unie van Mediabureaus) zoals de andere media zijnde televisie, radio, pers, bioscoop en affichage.

Als aanvulling op deze activiteiten, zetelt  de DMA in de raad van bestuur du CIM sinds 2008. De DMA ondersteunt de ontwikkeling en het gebruik van de CIM studie voor online media. 

Een andere activiteit van de DMA is de aandacht te trekken van de reclamemarkt op de voordelen van interactieve  media. De DMA speelt een essentiële rol  bij het onderzoek, de analyse en het aantonen van de effectiviteit van online media.

 

 

 

Exec-Commitee

Uitvoerende Comite

President : Ms Brenda Liebens
Vice President : Mr Philippe Degueldre
Vice President: Mark Daemen
Secretary : Mr Pierre Dubois
Treasurer : Mr Vincent Delmotte