Comité Exécutif et Membres NL

Digital Media Association is een federatie die groepen de on-line reclameregies in België. Het hoofddoel van de DMA is de belangen te verdedigen van zijn leden van verenigingen zoals de CIM (informatiecentrum van de media), de UBA (Belgische Vereniging van Adverteerders), de UMA (Unie van Mediabureaus), de IAB en zoals en met de federale overheid.
Als aanvulling op deze activiteiten, zetelt  de DMA in de raad van bestuur du CIM sinds 2008. 

DMA ondersteunt de evolutie van de digitale reclamemarkt door de standaardisatie van formaten, tarieven en processen. Een andere activiteit van de DMA is de aandacht van de reclamemarkt te vestigen op de voordelen van digitale media.

Administrateurs

Brenda Liebens

Secrétaire

Head of Digital Advertising - SBS

Edouard De Witte

Trésorier

Head of Digital - IP Belgium

Philippe Degueldre

President

Director Business Intelligence - Pebblemedia

Membres

Bart Swimberghe

Membre

Head of Proximus Advertising Solutions

Charlotte van Coevorden

Membre

Digital Transformation Manager - Mediahuis

Karina Jacobus

Membre

Sales Director - Produpress Advertising

Lara Chammah

Membre

Head Of Digital - Roularta

Olivier Van Zeebroeck

Membre

Digital Director - DPG Media Advertising Belgium

Pascal Fontaine

Membre

Head of Digital Media Development & Partnerships - RMB

Sabrina Castiglione

Membre

Digital Product Manager - IPM Advertising

Sven Lybaert

Membre

Head of Digital & Agencies - Trustmedia

Tom Vandevenne

Membre

Digital Director - Rossel Advertising