Rate Cards

De tarieven van de verschillende leden zijn hier beschikbaar. Het doel is om op een gestandaardiseerde manier de tarieven toegankelijk te maken op 1 plaats. Voor meer info, klik op het logo van de regie die u interesseert. Lees meer

Wie zijn wij?

Digital Media Association is een federatie die groepen de on-line reclameregies in België. Het hoofddoel van de DMA is de belangen te verdedigen van zijn leden van verenigingen zoals de CIM (informatiecentrum van de media), de UBA (Belgische Vereniging van Adverteerders), de UMA (Unie van Mediabureaus) evenals de andere media zoals televisie, radio, de pers, de bioscoop en display. Als aanvulling op deze activiteiten, de DMA heeft een beleg in de raad van bestuur du CIM sinds 2008. De DMA ondersteun de ontwikkeling en het gebruik van interactieve meetapparatuur voor de media. Een andere activiteit van de DMA is de aandacht van de reclamemarkt op de interactieve voordelen van de media. De DMA een essentiële rol speelt bij het zoeken(onderzoek

News

IAB Matrix Study
What is the share of online media spendings in Belgium today? What part is invested in programmatic buying? What part of the online media spendings...

Vacature

Om zijn strategisch plan te otwikkelen zoekt DMA een Project Manager (m/v).